Senaste Inlägg

Tablatur!

Just nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja som börjar först om 1½ timme. Usch va hemskt. Måste på toa också.

Men det var inte det jag skulle ta upp. Jag kom nämligen att tänka på när jag och Totte var till cybergymnasiet och skulle spela gitarr där för hon skulle göra intagningsprov eller vad det heter.

Domarna- Vad vill du bli när du blir större?
Totte- Jag vill bli en tablatur
Jag- HAHAHAHAHAHAHHAHAAHHA
Totte- Nej nej.. jag menar.. vad heter det nu igen *kollar på mig*. TRUBADUR

Och jag vet inte hur länge jag skrattade åt det där. Gör det än så länge :D


1 Kommentarer

Postat av: PERSSON den 2009-09-02 @ 17:18:46
http://tobiasson.blogg.se/

ett gott skratt förlänger livet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback