Senaste Inlägg

Bin dödar gulliga hundvalpar!

Jag har blivit gammalmodig och börjat lyssna mycket på radio. Börjar bli mer och mer intresserad av att höra på nyheterna (Jag tror det är tack vare våra underbara lärare Nina, som har fått mig att bli intresserad). Men iaf. Då hörde jag en liten historia (Satt och skrattade för mig själv på bussen):

Det var en flicka.. en väldigt elak flicka programerade mördarbin till att döda små gulliga hundvalpar. För flickan fick aldrig en gullig hundvalp när hon var liten. Och dom bara kom och dödade dom stackars hundarna. Men då kom jag där som värsta riddaren och bah: FIGHT! FIGHT! FIGHT! Så började jag flaxa med armarna så helt plötsligt lyfte jag som en helikoper -gör helikopter ljud- jag flög fram till binsvärmen och bah: Tjena läget? och dom bah: va fan är det där? en hälften människa och hälften helikopter, what a fuck? och jag dödade dom med rotorbladen bah: SPLASH SPLASH! Så åkte jag till nästa och bah: Tjena, någon som vill tjäna på ett rotorblad i röven? dom bah: ööhh? vi fattar ingenting. Och så baa: SPLASH SPLASH! BATTELN WAS OVER. I WON. YEEEEEEY. Men vad hände med flickan? jo hon fick en hundvalp av mig.




Lilla Ida och älsklingen arm :D



2 Kommentarer

Postat av: Daniel den 2009-11-15 @ 20:43:21
http://danielfagerholm.webblogg.se/

En välfötjänd vovve rara!

Postat av: Emma den 2009-11-16 @ 17:41:16
http://emzhellstrom.blogg.se/

Fett bra xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback