Senaste Inlägg

Telfonförsäljning.

Igår var jag alldeles super trött. Kändes som en värdelös dag. Otroligt trött, faktiskt!

Men idag har det varit lite bättre. Jag och David har varit ute med Tessans hundar i skogen så lite har man gjort. Det blir till och träna lite senare.

Jag har också sökt APU plats som telefonförsäljare -usch- (men det låter mer proffisigt att säga Atlas collection, eller hur? haha). Men tydligen tog de inte in praktikanter. Så kan fixa jobb där om jag vill. Men då är det 10 utbildningsdagar som gäller.

Förlåt! Har varit lite seg på att skriva här. Men har märkt att kommentarerna har sjunkt.. sjunkit.. eller vad man nu säger. Så det är upp till er!


1 Kommentarer

Postat av: David den 2009-10-24 @ 14:04:44
http://badboyevil.blogg.se/

Ja det gjorde ju det :P Det var "bara den här saken" typ 50 ggr ;) Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback