Senaste Inlägg

Sjuklig dröm!

En snubbe trackade sin fru för hennes slappa bröst.
- Om du skaffade lite fastare bröst, skulle du inte behöva behå!
Frugan greppade hans slappa pick och sa:
- Om du skaffade en större pick, skulle jag inte behöva använda din brorsa!

Jag hade världens sjukaste dröm inatt :O jag hoppade framför ett tåg men jag hamnade under så bara min hand slets bort. Det gjorde så hon så det gjort inte ont. Och då tog jag handen och trädde på den på min benstump som den hade suttit på. Så ringde jag ambulansen. Det såg så jävla äckligt uu. Man såg allt fettlager och allting. Sen i Ambulansen sydde dom fast den med sytråd.. hmm. Va kunde den drömmen egentligen betyda?


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback