Senaste Inlägg

Hatar konflikter men jag älskar dom

Hej och välkomna till min nya blogg! Jag tröttnade på att ha webblogg så böt till blogg. Men vilket som.
 Igår var jag till Stockholm med Matilda för att shoppa lite. Jag hittade en turkos tunika, ett par ljusa långa jeans och svarta shorts. Vi träffade även Daniel från Göteborg. Matilda började snacka som honom efter ett tag och hon blev lite hyper :P vi satt med vår telepati där och fy fan, jag har inte vart så glad på länge. Tack för dagen <3

Idag finns det inte så mkt mer att säga om. Tänkte beställa mat och tjocka framför tv:n. Och städa rummet lite tror jag också, duscha och byta sängkläder OCH köpa godis. Super sugen på godis. Hej!


1 Kommentarer

Postat av: Malin´s Humorblogg den 2009-05-21 @ 14:48:11
http://deafeem.blogg.se/

Oj, vad fint :D



Ge mig godis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback