Senaste Inlägg

Ta dagen som den kommer

Begär inte att publika idoler ska ha det goda omdöme som deras publik saknar.

Jag har försatt mig i ett eländes problematiska problematik. Ungefär så. Hoppas det lät bra?  Fast det löser sig nog någon gång i framtiden vill säga.
 Min natt var därmed jävligt lång. Jag vet inte det var som jag hade tagit en sil och blivit ner klubbad och vaknade vid 12 imorse. Jag säger bara att det var den skönaste natten på väldigt länge. Skolan borde fixa mer ledighet på fredagar.

Jag läste nyss Billings inlägg på bloggen där han skriver om sommarlovens små roliga och dåliga stunder. Och det jag vet ÄR att jag kan hålla med upp till 100% sanning. Han skriver: Somarlovet omges med mycket mystik och det lilla ordet väcker många fina minnen och förväntningar till liv i såväl unga som gamlas hjärtan!     Och det är ju så sant. Håller ni inte med? Iof så finns det ju väldigt många som inte gillar sommaren, men hallå? Lovet gillar ni väl iaf? Och man får inte glömma min födelsedag på sommaren.  Och nu känns det som att jag har refarerat jävligt mycket av Billing. Men det var bara ett stycke :P menmen, ta inte illa upp.

Nu funderar jag på att ringa och prata med min mamma lite för jag ska nämligen åka bort. Så hejdå!

1 Kommentarer

Postat av: m.- den 2009-06-05 @ 16:38:16

Fredagar är bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback