Senaste Inlägg

Livet leker kurragömma

Nu tycker jag det börjar bli väldigt snålt på kommentarerna, skärpning!

Idag var jag och matilda till norrtälje. Hon köpte bikini och jag köpte blondhårfärg. har fan använt 6 stycken förpackningar och det är bara utväxten som är blond. Hmm.. nej nu blir det vila med det håret. Och klippa. vad har jag gjort mer? Nej inge mer faktiskt. Och jo förresten.. Michael Jacksson är död. Men det vet ni ju så mkt som det är om det just nu. Men jag tänkte bara påminna alla hans deppiga fans så ni blir... ännu deppigare?

Hej

2 Kommentarer

Postat av: Matteh den 2009-06-26 @ 21:16:04
http://wakypaky.blogg.se/

Som om du är bättre på att kommentera min blogg...

Postat av: NAISY- Anna I Landet Upp och Ner den 2009-06-27 @ 09:54:29
http://naisy.blogg.se/

Då kommenterar jag då!! :) snygg header! Inte blev jag deppig heller, elak som jag är! Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback