Senaste Inlägg

Grattis mamma <3

Godmorgon! Idag är jag rätt lite trött. inte trött så jag vill sova (men jag skulle kunna). Utan så ajg inte orkar städar -kollar runt i mitt rum- som jag måste göra. Idag fyller mamma 43 år. Säg grattis till henne :) Har inte köpt så mkt speciellt. man vet ju inte alls vad hon gillar. Men just nu kan jag inte skriva vad hon får. Hon kommer hem först fyra:)

Sitter bara här farmför datorn och tjänar 100:- spänn på det. Passar nämligen lillebror :D Kollade på "leksaksaffären" imorse också. Rätt okej flm men slutet SÖÖG.


2 Kommentarer

Postat av: Matteh den 2009-06-24 @ 14:05:13

Grattis EEilja <3

Postat av: Millan svarar den 2009-06-24 @ 14:43:13

"matteh"- Hahah Eeilja? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback