Senaste Inlägg

Efter sömnlösa nätter :D

Teamwork betyder att jag har någon att skylla i från mig på."


alarmet ringer och jag stänger av det flera gånger.

Nadja- Upp nu Camilla!
Jag- Mmm...(och somnar om)
Hon går ut men kommer in 7.05 igen.
Nadja- Nu ska du gå upp. jag plattar håret så länge.
jag mumlar och sätter mig upp men när hon stänger till min dörr igen vänder jag mig om och somnar om.
Nadja- NU SKA DU UPP SÅ DU INTE MISSAR BUSSEN.
Jag- HAN ÄR PAPPA LEDIG OKEJ?
Nadja- Va?! vad snackar du om? vem är pappa ledig?
Jag- MIN IDROTTSLÄRARE. HAN HAR FÖR FAAAEN VARIT DET NU I 2 VECKOR. JAG ÅKER NIO.
Nadja- Du sa 7.45 -.-
Jag- MEN JAG MENADE 9. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. HEEEEEJDÅ!  zZzzZZzZz


1 Kommentarer

Postat av: Matilda den 2009-06-02 @ 19:37:18
http://sweetmatilda.blogg.se/

Hahahaa de lät roligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback