Senaste Inlägg

Do you really enjoy?

Jag är otroligt trött och är förbaskat jävla förkyld. Sitter just nu och snorar och lyssnar på Lily Allen och funderar på vad jag ska hitta på idag. Kanske blir det till att ligga i sängen och glo på film hela dagen, om inte någon har ett annat och bättre förslag? Som inte kostar något. Är nämligen luspank och pengarna kommer först inte på fredag och måndag :(

Letar efter en skruvmejsel också. en liten jävla kryss så jag kan få upp min förbaskade kamera och försöka fixa den så mkt som möjligt (Då jag egentligen kommer paja den, men det spelar ingen roll) Det kan ju inte bli annat än bättre eller värre.

1 Kommentarer

Postat av: Gynning den 2009-06-16 @ 15:08:54
http://frokengynning.blogg.se/

Krya på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback