Senaste Inlägg

Det man inte vet, lider man inte av

Idag var då första dagen på jobbet. Morgonen var en aning seg men mot lunch det var det stressigt som satan. Så nu kan ajg säga att mina fötter är en aning döda. Ingen mobil få man ha på heller. Måste tejpa mina piercingar och ajg får inte ha mina armband på mig :( Men men. Ska inte jobba först den 19:e nu. Under hela midsommar ska jag jobba. Skulle ju egentligen till D:s mamma midsommarafton. Men nejdå. Dissen där... Så det blir att slita ihjäl mig istället.
 Funderar även på att gå på Mobergs på torsdag, Matteh ska vi gå på det? Måste bara försöka komma hem sen efter för det är studenten på fredag.

Aja, ska böraj möta matteh nu, hon lär väl knappast se de här inlägget innan jag frågar henne om vi ska på Mobergs hahah :D aja. Ciao

2 Kommentarer

Postat av: Matteh den 2009-06-07 @ 18:33:39

Jaa vi ska gå :D

Postat av: BajsMalin´s Oseriösa den 2009-06-07 @ 22:05:18
http://deafeem.blogg.se/

Haha ja det kan man ! :D

Ja, det funkade, men han såg lite ledsen ut. Stackarn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback