Senaste Inlägg

Dagstidningar!

Fram mot kvällen kan det bli kallare i södra Götaland på grund av omslag till kallare väder. /Expressen

Imorse läste jag i norrtälje tidningen om att det är farligt för hundar att vara med på picknick? Va, i såna fall måste det ju vara farligt för dom överallt. Men journalisten påstod att hunden kan få i sig sylvassa matbitar eller ben från något och så. Men det kan den ju få precis överallt vart den än går. Så jag fattade liksom inte poängen i det hela.

Sen var det något på lisseberg som hade gått allt för tokigt (det gör det jämt där). Och då hade kanonen eller vad den heter åkt upp på en väldigt väldigt hög backe och uppe på backen, mitt i, hade den stannat. Så dom som satt där i fick lyftas ned med hjälp av brandkåren.  Men dom påstod att det inte var något fel alls utan att vagnen som dom åkte i fick jämnvikt på båda sidorna av backen det var därför den stannade. Säkert att åka den.

Nej nu måste jag sminka mig. Ska till skolan och vara där på 13.00-20.00. Tyck jätte gärna synd om mig för det gör tämligen jag :D Hejdå! Puss

1 Kommentarer

Postat av: Daniel den 2009-06-10 @ 12:14:18
http://danielfagerholm.webblogg.se/

Klart hundar måste få slippa på picnic jisses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback