Senaste Inlägg

Kan det ha varit mina samveten som spelade mig ett spratt?

Jag drömde om en skum dröm inatt som jag bara måste berätta om. Sov länge för att jag skulle drömma den mer haha men det funkade inte så bra. Men iaf. Here it comes:

Jag visste att det var någonting ont nere i källan. Själva ondskan. Men jag visste inte vad. Förrän min bästa kompis Matilda berättar om att Helena-från-sthlm blev kidnappat och lämnad där nere. Så hon är kvar i källaren i MITT HUS. Efter när jag hade fått reda på det så började det komma upp ett litet grudge- liknande barn hos mig och skrämma mig ur vettet. Jag ville ju såklart göra en exorcism men den lät mig inte göra det. Så när jag en dag var ute och gick på lindvägen för att försöka tänka klart. Då ser jag en kvinna som går precis som mig fast bakom husen, och går och kollar på mig. Hon hade långt blondt hår med en lång vit klänning som släpades i marken. Man såg inte om hon gick eller om hon svävade. Hon hade en sjal som fladdrade efter henne och framför henne som ledde henne var det olika sorters fina hundar. Då förstod jag att det var min skyddsängel. Men efter halva lindvägen så kom det en människa emot mig. Samma kvinna fast med svart hår och ögonen klödde. Svarta höga stövlar med typ latex kläder. och marken började förkolna bakom henne där hon hade gått. Framför henne hade hon Vargar i koppel som förde henne. Jag blev så klart rädd och undrade vad det är för konstiga människor. Då jag insåg att det var jag som var äldre. Eller jag och jag. Det var mina samveten.

Sen kommer jag hem igen då hade jag bestämt mig för att lyssna vad grudge- barnet hade att säga. Han kröp uppför trappan och jag och matilda satt ovanför och väntade. Men han såg ut som en helt vanlig pojke just då. Jag gick ner för att ta honom i handen så han kunde gå upp. Då blev hans arm jätte lång. Då jag märkte att hans arm var av. Sen fick han smaka cola av oss och så för han sa att det var längesen. Han ville ha dom där grejerna som man öppnar kollaburkar med (ni vet vad jag menar?) det fick han. Sen blev vi typ kompisar med honom. Jag och matilda sa att det var skitcoolt att han kunde bryta armen bara så där. Eller typ dela på den elelr något hahah


5 Kommentarer

Postat av: Matilda den 2009-07-10 @ 13:34:37

Haha sjuk dröm :p

Postat av: http://eerikandersson.blogg.se den 2009-07-10 @ 13:39:05
http://eerikandersson.blogg.se/

haha jaha, roligt :D

Postat av: bajsMalin´s Oseriösa den 2009-07-10 @ 14:09:34
http://deafeem.blogg.se/

Vilken sjuk :P



sv: Haha ja, men en utav dem har ju redan hört mig lägga en brakskit :P

Postat av: jd den 2009-07-10 @ 20:04:02
http://ffjun.blogg.se/

häftig blogg :D



kanske det är du som blir utvald att tävla om att bli veckans bloggare?

anmäl dig nu om du vill vara med och tävla.

vad har du att förlora? :)

kramkram<3

Postat av: bella den 2009-07-11 @ 23:26:02
http://brunnettebellas.blogg.se/

haha ja natten var rolig hahah men vi rökte ju som bara den hahaa men kul hade vi som fan det måste vi göra om innan skolan börjar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback