Senaste Inlägg

Im the man!

Ursäkta designen på bloggen. Men jag håller på att exprimenterar


I Sverige anses man inte berusad om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig.



Godkväll! Jag borde sova för jag har fått reda på att jag ska jobba imorgon (Trodde att jag skulle få min hela vecka ledig, men då är det nån jävel som sjukskriver sig. FUCK OFF). Men det är tack vare den där caffe latten jag drack nyss. Uppiggande men FAN så god.

Jag skulle även säga hejdå till Lowa idag. Men det blev inte så mkt med det för jag hörde att Kenneth skulle ha henne i helgen, så då hinner jag säga hejdå till henne då :)

Och allting är segt idag. Min mobil o min data, Vad är problemet?


1 Kommentarer

Postat av: adina den 2009-08-02 @ 17:31:01
http://lillsmuurfen.blogg.se/

te är gott :D ja vi orkade inte titta på paraden.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback