Senaste Inlägg

Marilyn manson. Here I come

JAA! MANSON DEN 9:E NOVEMBER. WOHO!  Det blir andra konserten med honom jag går på sen 2007. Och nu kan jag få kort från skolan för film o ljud och intrevju tillåtelse eftersom jag går media ;D och kan stanna hur länge jag vill för jag ska sova på söder i sthlm. Det kommer bli bäst. Hoppas han tar med bra låtar ;D

Idag har jag jobbat iaf. Det var bara jag och syrran där på hela 72 luncher. Jobbigt vare iaf.




I'll swallow up all of you
Like a big bottle of big, big pills
You're the one that I should never take
But I can't sleep until I devour you
I can't sleep until I devour you
You're a flower that's withering
I can't feel your thorns in my head

This is no impressionability
You're not crying, this is blood all over me
You're not crying, this is blood all over me
You're not crying, this is blood all over me
And I'll love you, if you let me
And I'll love you, if you won't make me starve

I used to hold your heart to neck
I know I'll miss you if I close my eyes
But this is loaded with an open film
I'll see you and I'll blow your heart to pieces
I will blow your heart to pieces
I will blow your heart to pieces
I will blow your heart to pieces
And I'll love you, if you let me
And I'll love you, if you won't make me starve
Oh oh oh oh... Oh oh oh oh... Oh oh oh oh... Oh oh oh oh...

My pain's not ashamed to repeat itself
Pain's not ashamed to repeat itself
Pain's not ashamed to repeat itself
Pain's not ashamed to repeat itself
I can't sleep until I devour you
I can't sleep until I devour you
I can't sleep until I devour you
I can't sleep until I devour you
I can't sleep until I devour you
And I'll love you, if you let me
And I'll love you, if you won't make me starve

5 Kommentarer

Postat av: Nappen! den 2009-08-16 @ 23:13:59
http://dukiie.blogg.se/

Lätt att vi ska!!!! och så ska vi stå längst fram och sjunga med i alla låtar!! :DDD.. vad tkr du om hans nya skiva då? (om du har lyssnat på den vill säga) ^^

Postat av: BajsMalin´s Oseriösa den 2009-08-17 @ 02:24:59
http://deafeem.blogg.se/

Sv: =P

Postat av: Dukiie den 2009-08-17 @ 11:30:35
http://dukiie.blogg.se/

Jag håller med dig faktiskt! De flesta var ju värsta balladerna.. Jag vet inte, men jag tkr inte riktigt funkar riktigt.. Men jag tkte endel var låtarna var ganska bra faktisk! typ som Arma goddamnm motherfuckin geddon =D

Postat av: joakim berg den 2009-08-18 @ 18:33:40
http://jockiboi.blogg.se/

hejhej jag heter joakim berg och har östergötlands just nu största blogg och bor i en småstad med 8000 invånare:) skulle bli jätte glad om du kollade in min blogg så jag kan fortsätta växa och nå toppen, om du gillar den fortsätt gärna läsa den=)

lägg till mig på bloglovin med om du vill för lägger till alla som lägger till mig:)

ber om ursäkt om det jag skrev stört dig ha en bäst dag:)

Postat av: joakim berg den 2009-08-18 @ 18:33:40
http://jockiboi.blogg.se/

hejhej jag heter joakim berg och har östergötlands just nu största blogg och bor i en småstad med 8000 invånare:) skulle bli jätte glad om du kollade in min blogg så jag kan fortsätta växa och nå toppen, om du gillar den fortsätt gärna läsa den=)

lägg till mig på bloglovin med om du vill för lägger till alla som lägger till mig:)

ber om ursäkt om det jag skrev stört dig ha en bäst dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback