Senaste Inlägg

Hangover!

jag såg en skit bra film igår. Tyckte filmen lät helt okej "The Hangover" liksom. Låter inte det ganska dåligt? Men det var 4 killar som skulle åka på svensexa i Las Vegas. Dagen efter så kommer dom inte ihåg någonting för dom blev drogade med Roofies (våldtäktsdrogen) och upptäcker snart att dom har stulit Mike Tysons tiger, deras kompis Dough som ska gifta sig är bort, Den ena har gift sig med en hora och slitit ut sin egna tand och en har slängd in en japanese i bakluckan naken.



Sen vaknade jag (men sov egentligen fortfarande). Och jag såg en massa fötter under min rumsdörr och någon i spegeln. Sen såg ajg hur dom spikade fast mina fötter :S Skit läskigt var det. Då kunde man inte sova iaf.

1 Kommentarer

Postat av: BajsMalin´s Oseriösa den 2009-08-07 @ 20:39:19
http://deafeem.blogg.se/

Den ska jag se någon dag :D



Sv:.. Tack.. Host.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback