Senaste Inlägg

För en gångs skull.. EN OUTFIT

Ursäkta får jag fråga varför du är så sen? säg som det är, du är scitzofren.

Tja allihopa! Nu ska jag berätta dom har 3 dagarna som har gått. I måndags följde jag med David och hans mamma till norrtälje. David var på möte och jag och hans mamma gick på stan. Hon var super trevlig :)  Sen igår var jag hos pappsen en stund och fick en film med mig och min syster när vi var små. Det är otroligt kul att se  såna filmer när man liksom aldrig har sett den. Och om jag hade sett den så vore det för 15 år sen eller något. jag var nämligen 2 år på filmen. Både jag och David har varit lite små griniga nu när jag har varit hos honom i 3 dagar, men det löste sig alltid :-P

Och nu eftersom alla verkar lägga upp sin outfit så måste väl jag också ta och göra det.

 
Linne från lindex + byxor från cubus
 Mina nya nikeskor jag köpte igår.

3 Kommentarer

Postat av: BajsMalin´s Oseriösa den 2009-08-15 @ 18:57:05
http://deafeem.blogg.se/

Åh vad fina saker! :D



sv: Ja, det var skithärligt att basta, dock inte när jag hade vin i kroppen, då var det bara jobbigt :P

Postat av: Nappen den 2009-08-15 @ 20:45:49
http://dukiie.blogg.se/

manson kommer till globen den 9de November!!=DDD

Postat av: Matteh den 2009-08-16 @ 20:03:08

Okej..vet inte vad jag ska skriva men det låter bar det ::)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback