Senaste Inlägg

Det finns..

Det  finns dom som gjort dig illa,
det  finns dom som inget vet,
det finns dom som gjort en grej av
att skrika ut din hemlighet.
Det finns dom som stal din stolthet.
Det finns dom som tog ditt mod.
Och dom som ingenting förstod.

Dig som ingen könner,
dig som ingen ser.
Du som saknar vänner
och knappt vill andas mer.
Hör på mig min kära,
hur ska jag få dig att förstå:
Du måste resa dig och gå!

Men det finns nåd för nya världar
mycket större än den här,
nya skapelser och tider,
nåd för allt som blir och är.
Och alla deras lögner
betyder ingenting.
Tro mig när jag säger:
Skammen var aldrig din.



1 Kommentarer

Postat av: chasmine den 2009-08-07 @ 09:09:33
http://takealook.blogg.se/

taack:)

måste säga att bilden och texten i detta inlägg är jätte fin!

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback