Senaste Inlägg

även grisen kan rata när man den ska mata

Nu blir det massa snack om David men det skiter i för tillfället. Men iaf. Han tänka fråga mig en sak men ´ångrade sig. Och då fick jag ur honom det.

David: har du gått upp i vikt?
Jag: Är du dum? jag har gått ner

Idag lät det:
David: Jahaa, nu vet jag varför du var så tjock
Jag: Amen tack för den...
David: .. för att du skulle ha mens och du hade blåst upp :D
Jag: Jajaj kom så går vi nu jag har ont i magen.
David: Ja, kom då. Du kanske behöver röra på magen.

Hahahaha så elak han är. Samma sak när vi satt och prata om horor då säger han:
David: Ja men varför ska man betala när man kan få dig gratis?


1 Kommentarer

Postat av: Daniel den 2009-08-20 @ 12:02:19
http://danielfagerholm.webblogg.se/

heheheh diggar din kille!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback