Senaste Inlägg

Work it out!

idag började jag 6.20 på jobbet. Konstig nog vara jag ganska pigg fast jag fick o la mig vid ett tiden på natten. Sen så vaknade jag och fick mig ett gott skratt. Matilda hade skickat ett sms och förklarat att hon ramlat ur sängen och fått svullna ögon, eller något sånt? Hängde inte riktigt med eftersom jag var i min egensinnade värld också :P
 Kändes som om man fick göra allt själv på jobbet. jag och syrran fick göra allt. Sen är jag trött på Lammfiol så det bara skriker om det. Händer ocha llting luktar. Men en sak är säker. Jag behöver inte träna armarna idag. Har burit plattor till boden och läsk o sånt  till butiken och sen ahr jag stått vid köttmaskinen och skulle göra först 140 fina köttbitar sen efter det skulle jag göra 160 stycken. Och så har jag gjort 3 stora gratänger och fyra små. Va duktig jag är :)
 Nej nu ska jag till Tessan om det var dit jag skulle :P (Davids syster)


2 Kommentarer

Postat av: Daniel den 2009-07-01 @ 19:54:34
http://danielfagerholm.webblogg.se/

Va duktig du har vart... vila armarna nu å slafs i dej nåt gott!

Postat av: Matteh den 2009-07-03 @ 22:08:18
http://wakypaky.blogg.se/

Usch, galet tidigt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback