Senaste Inlägg

Oh, it doesn't matter. In Sweden we rape all the time!"

Min psykiater frågade mig om jag tyckte att sex var snuskigt och jag svarade att det är det om man gör det på rätt sätt.


Nej nu har jag rast till 14.40 eller något. Vette fan vad som händer i scheman egentligen. Och så har vi dubbel lektion.. Hur fan ska man lyckas hinna med svenska och fotografisk bild- samtidigt?

Freja och jag har gått runt och skrattat skit mycket nu för att Thomas råkade säga lite fel. Han sa: Younung istället för yougurt och honung. Hahaha fan va vi garvade.

Märks att det inte finns så mycket att göra nu va än att sitta här? Har redan skrivit upp lite stödord åt den text där det stod om någon babbage som kommer dyka upp mycket under dataprogrammeringen.


3 Kommentarer

Postat av: PERSSON den 2009-08-25 @ 16:46:53
http://tobiasson.blogg.se/

tack för din kommentar som du kommenterade i inlägget :)

Postat av: Daniel den 2009-08-26 @ 13:29:55
http://danielfagerholm.webblogg.se/

Jisses så ni raipar i sverige!

Postat av: Anonym den 2009-08-27 @ 04:03:23

www.wakypaky.webblogg.se



Ny blogg, min flippa ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback