Senaste Inlägg

Hej hej!

jag var på akuten igår. Kom hem halv ett inatt. David var så dum så han fick i sig 250 volt. Men jag älskar dig ändå :P

Snart ska jag väl ta och duscha och packa ner lite grejer o sen gå till David. Vi har tvättstuga klockan 16-21 idag. Och så ska vi städa. men det blir nog bra det. Sov nämligen alldeles förlänge idag så lär vara överaktiv under dagen nu.

Förresten är jag oerhört stolt över Matilda som har kommit in på omvårdnad. Ett stort grattis till dig gumman<3

Och jag ville bara berätta att jag gaddar mig nästa vecka ;D det blir dom där två vargarna. Hon tar bara 300:- för det. Hon räknade med att det skulle ta 3 timmar för hon arbetar långsamt. Och hon tar 100:- i timmen. Billigt och perfa. Men att ligga still i 3 timmar...kommer jag orka? :D


*Matteh & Bella



3 Kommentarer

Postat av: matteh den 2009-08-22 @ 17:49:21
http://wakypaky.blogg.seh

ACK GUMMAN :D <3

Postat av: Bella den 2009-08-22 @ 23:22:38
http://brunnettbellas.blogg.se/

hahaha :P tack gumman för din kommentar :D o tack för att du tyckte mina nya kläder är fina:D

Postat av: PERSSON(den manliga blondinbella) ? den 2009-08-23 @ 03:11:29
http://tobiasson.blogg.se/

beat it låten finns även med i det inlägget. glömde uppdatera förra gången. Ska fan bli stjärna på mitt senaste vblobb :D hahaha kolla på mitt senaste vblogg så vet du vad pinsamt betyder :D haha, men det skiter jag i.Bloggen är som sagt byggt på åsikter och killen som bjuder på sig själv.Nu ska jag sova är trött. Godafton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback