Senaste Inlägg

Hahahihih

Nu har jag varit duktig och sprungit på löpbandet och efter det körde jag lite styrketräning. det var nämligen ett tag sen jag tränade eftersom jobbet sliter ut mig. Som inatt när jag sov hos David, jag drömde till och med om kalkontallrikar. Snacka om att jobbet tar kål på en.

Drömmer att min arbetsgivare frågar om jag vill göra en kalkontallrik till ett barn.
 jag-   Mmm
Ligger och drömmer en liten stund till, si sådär 5 min.
 jag- VA FAN?!
 David- va? vad är det?
jag- hihihihihihi
David- är du lite trött?
jag- hahahahahah, jag svarade på mig själv på en konstig fråga hahaha. Nu behöver jag godis hehehe
david- Jaha? vad svarade du på då?
jag- en konstig tanke hahahahah


1 Kommentarer

Postat av: BajsMalin´s Oseriösa den 2009-07-13 @ 18:51:30
http://deafeem.blogg.se/

Haha vadå "jättetrött" :P



Ja, precis! Och angående detta med pungen så kan du ju bara tänka dig vad han drar och river i skrevet :P Folk kan ju tro att vi har flatlöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback